Végtelen erőfeszítés, végtelen kitartás, végtelen szerénység. (Rain vezérelve)

Tudtam, hogy ránézésre nem tűnök valami nagy számnak, a megjelenésem sem túl vonzó, de a bensőm elég rendkívüli. Minden színpadra lépés előtt azt mondom magamnak, hogy én vagyok a legjobb, és minden előadás után ugyanúgy azt, hogy nem én vagyok. Ezért minden fellépés előtt 120 százalékosan kell felkészülnöm, hogy az előadáson 100 százalékos teljesítményt tudjak nyújtani. Ennek érdekében minden álló nap folyamatosan képzem magam. Már nagyon hosszú ideje alváshiányban szenvedek, mert ha éppen nem dolgozom, akkor vagy edzek, vagy a koreográfiákat és a dalokat próbálom. Éppen úgy, mint a filmfelvételek idején, ha valamit nem csináltam jól, képtelen vagyok aludni. Akár színészként, akár énekesként, a legjobbat kell tudnom kihozni magamból. De nem kell aggódni, hogy most nincs elegendő időm az alvásra, jut arra majd bőven a halálom után. (Rain)

Ez a fiatalság, ez az egészség... és a túlcsorduló önbizalom... az erőfeszítés, amit az oly hihetetlen előadásai sikeres megvalósításáért tett... és a tehetség, amit felmutat, ezek töltenek el spontán tisztelettel engem. Azt gondolom, hogy a történelem a fontos személyiségek között fogja jegyezni. Úgy, mint aki színészként és zenészként egyaránt sikeres lett. ...
Ami igazán meglepő Ji-hoonban, az az, hogy egyfajta düh, bosszúvágy és szomorúság, az összes efféle sötét, komor negatív motiváció az ő esetében rendkívül optimista és derűs módon ölt testet.
(Park Chan-wook rendező)

Dazed & Confused - Interjú Rainnel (2014.12.24.)



Új szakasz

Jung Ji-hoon tizenévesen tele volt önérzetességgel. A huszas éveiben tele volt szenvedéllyel. Most élvezi a gördülékeny 30-as éveit.






Mit csinál, amikor otthon van?

Az otthon az, ahol tökéletesen lehet pihenni. Az év 365 napjának felét a tengerentúlon töltöm, a 24 órás nap felét más helyszínen dolgozva. Ezért az otthon az a hely, ahol nem kell semmi másra gondolni, csak pihenni kényelmesen.

Tehát azt szeretné, hogy az otthonát úgy tervezzék meg, hogy az a legjobb pihenőhely legyen.

Az egyetlen vágyam egy hatalmas tévé, amelyre szükségem van. Sok drága és szép bútor létezik, de engem nem érdekel. Nem fordítok túl nagy figyelmet a lakberendezésre, mivel nincs időm. Ezt a feladatot a húgomra hagyom, aki erre specializálódott.

Szokott néha főzni?

Legtöbbször máshol eszem, amire néha ráunok. Ilyenkor főzök otthon. Ha nincs semmi hozzávaló, akkor főzés helyett édesburgonyát készítek. Nem is olyan régen szárítottam édesburgonyát három napig. Félszáraz lett, elég rágós és finom. Komolyan fontolgattam, hogy nem kellene-e ilyennel üzletelnem.

Ma reggelig a tengerentúlon volt?

Malajziában és Szingapúrban voltak programjaim. A repülőn aludtam és egyenesen ide jöttem a fotózásra.

Rengeteg dolgot vitt véghez, de mégsem látszik kimerültnek.

Ki ne lenne ilyen azért, hogy ne hagyjon ki egy remek munkát vagy egy nagyszerű lehetőséget? Bár én is egy jóval kényelmesebb utat szeretnék járni, érzem, hogy az nagyon veszélyes. A legtöbb ember kategóriákba rendezve minősíti a színészeket: jól játszik, jól néz ki, kiemelkedő sztár. Ami engem illet, olyan színész szeretnék lenni, aki tudja, hogyan válassza meg a munkáit. Hogy ilyen lehessek, még mindig sok dolognak híján vagyok. Ezért, amikor a "My Lovely Girl"-t forgattam, azzal kezdtem, hogy kiejtési és hangképzési alapgyakorlatokat végeztem.






Azért, mert hosszú ideig nem játszott?

Igaz, hogy ez így volt néhány évig, de ez mégis inkább valami olyasmi volt, amit meg kellett még tennem. A magam számára elfogadhatatlan, hogy ne rendelkezzem a kiejtés és a hangképzés alapvető képességeivel. Akkor még lehetne magyarázkodni, amikor éppen csak belekezdett valaki egy sorozatba, de én most már semmi olyat nem akarok, amit magam vagy a közönség előtt szégyellnem kellene.

Mit gondol a hazai és a külföldi munkái közötti egyensúlyról?

Már tíz éve, hogy elkezdtem játszani, és ma már világosan látom, hogy szeretnék olyan szerepeket is kipróbálni, amelyeknek semmi közük a "box office"-hoz. Annak ellenére, hogy kötve vagyok az időbeosztásomhoz, a legjobbat próbálom nyújtani abban, amit csinálni akarok. Annak ellenére, hogy bár Ön a kezdeti idők aktuális munkáira és sikereire gondol, senki nem tudhatja igazán, hogy mi lesz az eredmény. Bár nem lehetek eléggé ambiciózus, de természetesen szeretném bővíteni a spektrumomat és a karrieremet. A debütálásom korai éveiben, amikor keményen dolgoztam, ám a dolgok mégsem az általam vágyott irányba haladtak, akkor magamat hibáztattam és úgy éreztem, hogy tévedtem. De most az a fontos számomra, hogy azt mutassam, amit a szerepem szerint szükséges megmutatnom, és azt jól vigyem véghez.

"A debütálástól számított évek", "30-as" - függetlennek érzi magát ezektől a számoktól?

Ha minderre mint egy vállalatra gondolunk, akkor úgy vélem, hogy a jelenlegi pozícióm egy olyan üzletág vezetőjéé, amelynek Jin Young és Hyun Sun a cégvezetői. Elegendő út áll még előttem a feljebb jutásra. Bár már van sok fiatalabb pályatárs is, akik ugyancsak az élre törnek. Úgy érzem, hogy most még keményebben kell dolgoznom a pozícióm megőrzéséért, így amit tehetek, hogy jó munkát végzek, az előző szakaszhoz hasonlóan.

Az idő folyamán a dolgok jobb irányba változtak?

Táncosként 1999-ben kezdtem Rain név alatt. Tizennégy év telt el a debütálásom óta. Voltak csúcsidőim éppúgy, mint a kés élén táncolók. Most amikor elbukom, még ha el is esek, már tudom, hogyan kell ismét felállni. Belülről a mi analóg korunk digitális korra változott, és ennek jelenleg a különleges k-pop hasznát látja.






A folyamatosan végzett dolgokról: melyikben a legjártasabb?

A tánc és a színészet. Másokra nem gondolnék.

És mi az, amiben nem érzi magát fesztelennek, bármi is legyen az?

A fotózás. Eredetileg még selfie-t se nagyon készítettem, arra gondolva, hogy az úgyis csak egy pillanatot rögzítő kép. Mostanában ezt kicsit jobban élvezem.

Hogyan összegezné röviden a 10-es, a 20-as és a 30-as éveit?

A 10-es éveim dühösek voltak, a 20-asok szenvedélyesek, a 30-as éveimben szeretnék lágy és gyengéd lenni.

Imént mondott egy remek példát a nagyvállalattal. Hogyan hasonlítaná magát a "Misaeng" dráma karaktereihez?

Oh menedzser. Nem ő az a típus, aki szid, ha szükséges, tanít, ha kell és védelmez, ha arra van szükség?

Első alkalommal szólították "bácsinak" egy munkája során.

A "My Lovely Girl"-ben egy titkos támogató szerepét játszottam. Köztem és Krystal, a női főszereplő között 12 évnyi korkülönbség van, ezért természetes, hogy bácsinak szólított. Nincsenek ezzel kapcsolatosan különösebb érzéseim.






Színész, állandó tengerentúli projektekkel.

Hálás vagyok, amiért folyamatosan jó ajánlatokat kapok, beleértve a Hollywoodból érkezőket is. Egyik a másik után jön, amelyben rám gondolnak. Valószínűleg a Ninja Assassin főszerepében mutatott erős akcióbeli képességeim miatt rengeteg akciószínészi ajánlatot kaptam. De úgy érzem, hogy szükség van a változásra, és különböző oldalakról szeretném megmutatni magam.  Változatos szerepeket akarok játszani, még ha azok csak mellékszerepek is. Szeretnék egy romantikus vígjátékot.

Elkezdte a spektrumát Kína felé kiterjeszteni.

Éppen most mutatták be az első kínai filmemet "For Love Or Money" címmel. Gao Xixi rendező hatalmas sikert ért el "A három királyság" című tévésorozatával. Crystal Liu a kínai színésznők egyik reprezentánsa. Szerencsém volt, hogy velük dolgozhattam. Úgy érzem, hogy ha folytatom ezt a tevékenységet, akkor olyan színésszé válhatok, akit nem korlátoz a nemzetisége, és nem is címkézik tengerentúli színészként.






Van olyan rendező vagy színész, akivel együtt szeretne dolgozni?

Remélem, hogy ismét készíthetek egy filmet Park Chan-wook rendezővel. Szintén remélem, hogy tanulhatok az elődjeimtől és többet dolgozhatom velük együtt.

Említette, hogy JYP producerrel és Wachowskiékkal való találkozás fordulópontokat jelentett az életében. Vár egy hasonló harmadikra?

Lehet, hogy a harmadik már el is jött. És az is megtörténhet, hogy nem érkezik el. Jelenleg nagyon boldog vagyok és nagyon elégedett. Énekelhetek, amikor énekelni szeretnék és kiválaszthatom a jó projekteket.

Máris belekezdett egy új projektbe.

A "Diamond Lover"-t fogom forgatni, amelyet Chen Ming Zhang rendez. Néhány napon belül Kínába megyek és három hónapig ott maradok. Még nem ismerem az időbeosztást. Én vagyok az az ember, aki jön és megy, ahogy éppen mondják neki, haha.

Ön nem áll meg és egyáltalán nem pihen.

Volt egy gondolatom, hogy nem csinálok semmit a "My Lovely Girl" forgatása után. De aztán megkaptam a felkérést a "Diamond Lover" forgatására és meg kell csinálnom. Most elhatároztam, hogy pihenni fogok ezután a dráma után, de ki tudja, vajon márciusban befut-e egy jó projekt.






Ha holnaptól lenne egy hónap szabadsága, mit tenne?

Elmennék az USA-ba. Szabadon kóborolnék. Az USA olyan ország, amely tele van látni- és tanulnivalóval. Nem az a fajta ember vagyok, aki képes üldögélni, pihenni és semmit sem csinálni. Úgy látszik, hogy el kell kezdenem gondolkodni a következő albumomon.

Milyen változásokat hoz 2015?

A 2014-es évem olyan, mintha ismét újra debütáltam volna. Ha 2014 a testem pihentetésének ideje, akkor 2015-ben olyan dolgokat akarok csinálni, amelyeket korábban nem tettem, és érdekes dolgokban akarok részt venni. Ezért is csinálom ma ezt a bávatag stílusú fotózást.







Forrás:

Angol fordítás: huhuhuhu

Magyar fordítás: Harudo11











































































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése